Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cutac

12. 11. 2007 22:35
Královské pobavení

Pobavil sem se vskutku královsky a přemýšlím o tom že se přestanu Spojce ve špičce vyhýbat R^

0 0
možnosti

tom

12. 11. 2007 15:07
výborně napsané

Přečetl jsem to doslova jedním dechem. Ani ne snad proto, že by téma bylo bůhvíjak zásadní nebo se mě nějak zvlášť dotýkalo, ale při Vašem stylu psaní se to čte opravdu samo. Děkuji za pěkný článek a přeju pěkný den.

0 0
možnosti

Věrulere

9. 11. 2007 16:54
bezva

Všechny Vaše články jsou bezva. Líbí se mi, že jsou vtipné a přitom neurážejí (nevím, co bych říkala být v kůži Vaší ženy). Zasmála jsem se;-D

0 0
možnosti

stařec

9. 11. 2007 14:08
víc věcí najednou

Proboha, proč pořád tolik toho chvástání kolik činností ženy dokážete dělat najednou. To máte tak malé sebevědomí a sebeúctu. Já znám z našeho kraje jedno moc pravdivé přísloví které se vztahuje k ženám obecně. Říká se v něm:"málo prat a moc věšat". Snad jste tomu porozuměly. Jinak jste hezké, pracovité, chytré atd. Mnohdy

0 0
možnosti

nyny.

10. 11. 2007 0:04
Re: víc věcí najednou

hihi no zřejmě jste si nevšiml, že ten článeček napsal muž :-)

0 0
možnosti

Hofos

9. 11. 2007 10:50
Ftípek

Předesílám, že mám ženy rád a nechci je pobuřovat popichováním, ale neodpustím si poznámku jednoho kamaráda, který má na otázku, jestli umí ženy dělat víc věcí najednou, odpověď: "Jistě, třeba žvýkat a mluvit." ;-)

0 0
možnosti

Leona Meindlová

9. 11. 2007 10:24
Fakt mě bavíte:-)

Super článek a hlavně super napsaný. Obraty a formulace jsou mi hodně blízké. Myslím, že to zaprášené rameno zbytečnými informacemi brzy použiju i ve svém slovníku;-D

0 0
možnosti

Eva Pallotto

8. 11. 2007 23:52
svižné a vtipné

Díky za milý článek, píšete báječně a váš druh humoru je mi velmi sympatickým :-). Hezký večer! EP

0 0
možnosti

Eva

8. 11. 2007 17:00
A co?

Pánové, určitě se v pánských časopisech taky najde místo, kde lze tyhle články uplatnit...pak můžete snadno předčítat nám ženám o svých geniálních vlastnostech a dovednostech. Tak děláme více věcí najednou. A co?

0 0
možnosti

jv

8. 11. 2007 19:30
Re: A co?

... jen malou poznámku: sice se moc v pánských časopisech neorientuju, ale to, co jsem si prošel na netu (Xman, Maxim apod.), tak tam se muži takto nad ženy nepovyšují. Toto privilegium, vyvyšovat se nad druhé pohlaví, je zdá se, vyhrazeno pouze ženám (?!), a to od magazínů pro ženy až po složitější texty. Stačí si jen projít internet.

0 0
možnosti

Tom125

8. 11. 2007 13:22
Moc se mi to libi

Libi se mi to vic nez Havlik, patrite k vrcholum toho, co jsem na blogu IDnes potkal. :-)

Dekuju, karmuju a jdu si precist Vase dalsi clanky.

0 0
možnosti

MirekE

8. 11. 2007 18:58
Re: Moc se mi to libi

Tak tohle je ocenění které mě těší a velmi, protože sám považuji Rudu Havlíka za špičku. Díky moc a do budoucna se vynasnažím.

0 0
možnosti

effa

8. 11. 2007 12:41
už to tak bude;)

a přesto stále někteří pánové nechtějí uznat, že prostě víc věcí najednou tvořit nezvládaj ( tedy ne aspoň tak bravurně jako dámy) ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1476x
To že jsem paranoidní neznamená, že po mně nejdou. 99 není 100

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky