Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L

6. 11. 2007 13:35
závist je potvora :-)

Muži prostě závidí, že to nedokážou a tak si vymýšlí 1000 a 1 důvod, proč to vlastně ani tak dělat nechtějí. No co, zase jsou dobří na něco jiného :-)

0 0
možnosti

Miky

7. 11. 2007 13:16
Re: závist je potvora :-)

Je blby, ze vestina zenskych co jsem v zivote potkal, sice mozna umela delat vic veci najednou, ale ani jednu z nich neudelala poradne. R^ Zivotni zkusenost.

0 0
možnosti
JD

gagaryn

6. 11. 2007 12:47
***

i kdybych uměl tisíc věcí najednou tak bych ženská být nechtěl.:-)

0 0
možnosti

MirekE

6. 11. 2007 12:42
Ale no taák

To jste družstevníci?

Prosím, žádné šovinistické a feministické útoky. Povídky co píšu jsou psány s jistou nadsázkou. Neberte je vážně, a neberte tak vážně ani sebe :)

0 0
možnosti

oxyeana

8. 11. 2007 14:39
Re: Ale no taák

Přesně tak. Nechápu válku mezi pohlavím. Podle mě platí "ševče, drž se svého kopyta" a nemyslím, že je potřeba vyzdvihovat nebo devalvovat některé vlastnosti (jako že ženy toho stihnou víc najednou a muži to stihnou líp). Copak je nějaká činnost, které umí jen jedno pohlaví (pokud ho k tomu příroda fyzicky nepředurčila, jako rození dětí - jiný příklad mě nenapadá, snad jen čůrání vestoje :-):-))? Dejte mi vědět, pokud o nějaké víte. A když nevíte, uznejte to

0 0
možnosti
MB

ma.bre

6. 11. 2007 12:26
No jasně, nepřemýšlím,

o tom, co jsem dělala tisíckrát (vaření, úklid, atd.), protože tam už mám technologický postup vymakaný a zažitý, takže si při tom myslím na úplně jiné, daleko příjemnější věci, prostě si při tom sním o tom, že bych nemusela vařit, uklízet, atd. A děsně mě přitom naštve ten mužskej, který mě sleduje od novin, když se mě zeptá, proč to radši nedělám jinak, že bych to měla jednodušší, snazší, blablabla. V tom okamžiku, kdy se myslí vracím z dálek, moje tělo vůbec neví, co dělá. Taky by se mohlo stát, že by ho moje nevědomé tělo praštilo! Než bych zjistila, jak vůbec myslel, že bych to měla dělat (stejně, i když jsem se o to někdy pokusila, bylo to jen horší), tak to udělám rychle a dobře svou vyzkoušenou technologií. A ještě si při tom užiju někde na pláži! 

0 0
možnosti

Jarda

6. 11. 2007 10:16
Protože o věcech nepřemýšlejí.

Ženy většinu věcí dělají bezmyšlenkovitě, sine ratio, pouhým opakováním a napodobováním.

Proto mohou dělat víc věcí najednou.

Je to podobný mechanizmus jako psani na stroji všemi deseti - písař taky nepřemýšlí, kam který prst položí a v jakém pořadí. Má to naučené a probíhá to automaticky.

To, že ženy umí dělat víc věcí najednou, je projev jejich menší schopnosti myslet a tvořit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1476x
To že jsem paranoidní neznamená, že po mně nejdou. 99 není 100

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky