Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honza

8. 11. 2007 12:04
Některé ženy ..

K tomu článku se dá dodat pouze jediná průpovídka kterou jsem kdysi zaslechl a čím jsem starší, tím s ní víc souhlasím. .. "Některý ženský jsou všechny úplně stejný" ..

0 0
možnosti
LN

Bujo7

8. 11. 2007 0:03
Skvělé!

To je naprosto skvělý článek. Měl byste se tím živit. Dlouho jsem se tak nepobavil. I z pohledu toho, jak je to napsáno. Dokonalé! Jen tak dál!R^

0 0
možnosti
AH

nyny.

7. 11. 2007 21:03
hihiiiiiiiiiiiiiiiii

Tak nevím, zda je to ze života (nějak se mi to nechce věřit) nebo je to nadsázka.Ovšem ať tak nebo tak postrádám pointu, a to, že při tom sledování té dotyčné jste naboural ;-D.Jinak pokud tedy v diskusi zaznělo, že muži o věci přemýšlí, když ji dělají, by mne fakt zajímalo, o čem například při zatloukání hřebíku. Ale k obecnému pobavení z jedné knížky, když chtěla manžela manželka potrestat, začla na něj při vzpomínaném zatloukání hřebíku mluvit hihi. Ale to jen pro pobavení.Vždyť je to fajn, že jsme každý jiný a alespoň je proč se pošťuchovat, ne ? V

0 0
možnosti

Markéta

7. 11. 2007 18:45
skvělý článek

:-)Já jsem se u článku moc pobavila. Myslím, že to někteří berou moc vážně.

0 0
možnosti

Don

7. 11. 2007 13:22
zajimave, ale...

....uz tolikrat jsem se zasmal nad tim, jak zeny musi zastavit pri chuzi, kdyz s nekym telefonuji a museji u toho trosku premyslet.....jiste tlachani o Avonu asi moc koncentrace nevyzaduje. Samozrejme nic proti zenam, jsou to krasna a skvela stvoreni, bez kterych si to tu nelze ani na vterinku predstavit. A uz vubec nepochybuji o jejich intelektu. Vsechny tyto narazky na schopnosti delat 100 veci najednou jsou pri nejmensim usmevne. Stejne jako ja dokazuju pri rizeni auta, zkoumat navugaci, ladit radio a presmerovavat chod klimatizace, dokaze nekdo jiny neco obdobneho v jine pozici, at uz je to zena ci  :P pan tvorstva.... to rypnuti si neodpustim :)

0 0
možnosti
MS

Siky78

7. 11. 2007 10:22
Vyborny

Vazeny autore tohoto clanku,

po silnicich jezdim autem denne a naprosto ve vsem vam musim dat absolutne za pravdu :-)

0 0
možnosti

David

6. 11. 2007 19:07
Povedeny a ze zivota :)

Musim rict, ze jsem se dlouho nezasmal u nejakeho clanku, tak jako u tohoto :)));-D;-D

0 0
možnosti

důchodce

6. 11. 2007 14:28
pro autora

Po čtyřicetiletém manželství  mohu podat svědectví o Vaší naprosté pravdě. Se vším souhlasím-až na nepatrnou maličkost. Ona sklenička s lakem na nehty se MUSÍ držet svisle, jinak se její obsah té dámě ve vedle stojícím autě skutečně ocitne v klíně. Myslím, že existují dvě verze tohoto nedopatření. Buď jste se jednoduše "přepsal", nebo ona péče o nehty jmenované v ten okamžik již přesáhla kapacitu schop;-Dností dotyčné.

0 0
možnosti

MirekE

6. 11. 2007 14:48
Re: pro autora

Děkuji za upozornění.. měl jsem v tu chvíli na mysli asi hladinu toho laku :)

0 0
možnosti
JD

gagaryn

6. 11. 2007 14:20
***

taková Amiga ta uměla několik věcí najednou (aspoň to tak vypadalo) :-)R^

0 0
možnosti
EW

Alžběta33

6. 11. 2007 14:16
nedávno jsem taky stála v zácpě,

v klidu poslouchám rádio, když se tam dovolal jeden posluchač. Musel se totiž s někým podělit o zážitek. Taky stojí v koloně a sleduje za sebou ženskou, která si v autě čistí zuby!!! Bohužel, kam to vyplivla, jsem se už nedozvěděla:-))

Jinak není pravda, že jen ženský dovedou dělat několik věcí najednou. Chlapy to umí moc dobře. Jen se opovažte vypnout televizi, když si chlap čte noviny a večeří :-)

Hezký den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1476x
To že jsem paranoidní neznamená, že po mně nejdou. 99 není 100

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky